شبـــــــكة صقــــــور ليبيا

اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* 829894
ادارة المنتدي اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* 829894
ادارة المنتدي اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

صقور ليبيا من قدك ياصقع

كل عام والجميع بخير رمضان كريم اعاده الله علينا وعلى الامه الاسلامية باليمن والبركه

5 مشترك

اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب*

بنت النـــور
    بنت النـــور
    .
    .

انثى
    البلد : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* 326298475
    المهنة : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Studen10
    الهواية : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Writin10
    اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Left_bar_bleue10 / 10010 / 100اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Right_bar_bleue

نقاط التميز : 10

GMT + 10 Hours اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب*

مُساهمة من طرف بنت النـــور الأحد مارس 08, 2009 9:47 pm

كيفكم اليوم يا أحلى أعضاء

إذا جاوبت خطأ على هذا السؤال يعني أنك انسان طبيعي مش محتاج طبيب نفسي !!

قصة بنت وفيها سؤال ..

بنت ماتت أمها وفي أثناء تشييع جنازة الأم قابلت البنت شاب أول مره تشوفه
    وكان وسيم جدا ووجدت فيه جميع المواصفات اللي كانت تتمناها في فارس أحلامها .
    أعجبت هده الفتاة بذلك الشاب وحبته حب شديد لكن المشكلة إن هذه الفتاة لم تتعرف عليه و
    لم تأخذ عنوانه أو رقم تليفونه
    و حتى اسمه ما عرفته..!

بدأت البنت تبحث عن أي شيء أو معلومات تدلها عليه.........
    لكن جميع محاولاتها باءت بالفشل .
    وبعد أيام قليله قتلت هذه البنت أختها.؟؟؟؟؟؟ !!!!!

السؤال.......... في اعتقادك :
    ماهو السبب الذي جعل الفتاة تقدم على قتل أختها ؟

فكر كويس قبل ما تشوف الإجابة... وحاول إنك تكون صادق مع نفسك عشان تعرف انت محتاج
    طبيب نفسي أو لأ ..

ها ؟ فكرتوا كويس..؟؟

لازم تكون فكرت في الاجابه

ا

اوكي .. انزلوا تحت عشان تشوفوا الإجابة..

الجواب :

قامت الفتاة بقتل أختها على أمل أن يظهر ذلك الشاب مرة أخرى في جنازة أختها !

إذا جاوبت نفس الإجابة فهدا يدل على إن تفكيرك مثل تفكير المرضى النفسيين اللي عندهم ميول ونزعه للقتل.

هذا الاختبار طبق من قبل أطباء نفسيين على أشخاص كان المراد معرفة هل تفكير هؤلاء الأشخاص تفكير إجرامي أم لا .

وطبق هدا الاختبار على مجرمين عده كانوا متهمين بارتكاب مجموعة من الجرائم وقد أجابوا عليه بشكل صحيح

يعني اذا كانت إجابتك صح يعني إنت عندك أفكار إجرامية ..

يا مجرم

إذا جاوبته غلط يعني إنت سليم مية مية ..

ههههههههههه

ياريت كل واحد بيدخل وبيقرأ الموضوع

يعطيني الإجابة اللي فكر فيها بصراحة

سلامي للجميع... hgf
    الزئبق الاحمر
    الزئبق الاحمر

المدير
    المدير

ذكر
    المهنة : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Farms10
    الهواية : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Wrestl10
    اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Left_bar_bleue60 / 10060 / 100اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Right_bar_bleue

نقاط التميز : 20
    اوسمتي اوسمتي : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* 31
    التميز : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* User_online

GMT + 10 Hours رد: اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب*

مُساهمة من طرف الزئبق الاحمر الإثنين مارس 09, 2009 2:28 am

ههههه تبي الحق ماعرفت الجواب باهي طلعت طيب مش مجرم مشكوره اختي العزيزه تقبلي مروري
    ولد ليبيا

نائب المدير
    مراقب الساحة العامة

نائب المديرمراقب الساحة العامة

ذكر
    المهنة : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Unknow10
    الهواية : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Huntin10
    اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Left_bar_bleue60 / 10060 / 100اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Right_bar_bleue

نقاط التميز : 10
    اوسمتي اوسمتي : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* GnR56538
    التميز : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* W2

GMT + 10 Hours رد: اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب*

مُساهمة من طرف ولد ليبيا الإثنين مارس 09, 2009 9:04 am

نفس الشعــــــــــــور 32gftr الامبراطــــــــــــــور

يعنى لامجرم لاطيب jhji

تحياتى على المجهود الرائع gftr4
    المليونير السرتاوي
    المليونير السرتاوي

قسم المرح
    قسم المرح

ذكر
    العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طــالـــــــــــب حـــب
    المهنة : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Engine10
    الهواية : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Wrestl10
    اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Left_bar_bleue20 / 10020 / 100اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Right_bar_bleue

نقاط التميز : 20
    اوسمتي اوسمتي : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Wsam2
    التميز : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Sa1

مُساهمة من طرف المليونير السرتاوي الإثنين مارس 09, 2009 8:28 pm

مــــــــــــــــــــــن الاخيـــــــــــــــــــــر جاوبت
    انها قتلت اختها لانها كانت ماشية مع نفس الشخص او حبت نفس الشخص اللي هيا تبحت عنه
    تي من الاخير هوا وقت عزاء المفروووووووض انها ماتحبش
    هيا انا مجرم واللي مش عاجبه نقتله
    ههههههههههههههههههههه
    انبصر تي من الاخير انتي ومواضيعك رووووووووووعة
    كيان أنثى
    كيان أنثى

الاقسام الاسرية
    الاقسام الاسرية

انثى
    المهنة : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Pharma10
    الهواية : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Riding10
    اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Left_bar_bleue50 / 10050 / 100اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* Right_bar_bleue

نقاط التميز : 15
    اوسمتي اوسمتي : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* 281568951
    التميز : اذا جاوبت غلط على السؤال فأنت مش محتاج لطبيب نفسي *ادخل وجرب* User_online

مُساهمة من طرف كيان أنثى الجمعة مارس 27, 2009 12:55 am

ههههههههههههههههههههههههههههه وحــــــــــــــــق ربي قلت عشان تشوف الشاب مرة أخــــــــــرى وااااااااااووووووو

هههههههههههههههههههههههههههههههه حي عليا ياااارب ثبت عليا العقل والدين

مشكــــوووورة أختي

تحياتي نـــ المجــــــــرمة ـــدوووو ,.87

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مارس 29, 2024 1:05 am